Zajęcia

JOGA

Zajęcia jogi statycznej hatha jogi z wykorzystaniem dużej ilości pomocy jak paski, bloki, wałki, krzesła, połączone z dynamiczną formą jogi zbudowaną na sekwencji asan w stylu flow. Zajęcia prowadzone do muzyki relaksacyjnej zakończone sesją odprężająco-relaksacyjną z ćwiczeniami oddechowymi. Koncentrując 100% uwagi na swoim ciele i oddechu, umysł odpoczywa a Ty możesz się zrelaksować. Wzmacniasz głębokie partie mięśniowe, a rozluźniasz to co spięte. Ciało z każdym tygodniem staje się coraz silniejsze i elastyczne. Dzięki praktykom oddechowym poznasz sposoby wyciszania umysłu.

Air Joga

Air Joga to zajęcia wzmacniająco, rozciągająco, relaksacyjne oczywiście na bazie jogi. Zajęcia dla każdego, niezależnie od poziomu. Jedynym ograniczeniem jest liczba chust, długaśne i ostre paznokcie oraz poważne problemy zdrowotne. Wyobraź sobie, że latasz… powietrze dotyka twojej skóry, czujesz wolność. Połącz to uczucie z elementami jogi, stretchingu oraz akrobatyki. Zajęcia do muzyki zakończone kilkuminutową sesją odprężająco-relaksacyjną w zawieszeniu w chuście z wykorzystaniem aromaterapi. Ćwicząc w zawieszeniu, między podłogą a sufitem łączysz świetną zabawę z korzyściami zdrowotnymi.

    Korzyści:
  • - wzmacniasz mięśnie brzucha bez obciążania kręgosłupa,
  • - zwiększasz przestrzenie między kręgami co pomaga w zwalczaniu bólu,
  • - pomaga przy wykonaniu zaawansowanych asan,
  • - uwalnia napięcie w mięśniach,
  • - redukuje stres,
  • - gwarantuje świętą zabawę

TAI CHI

To dalekowschodnia sztuka łączenia relaksu, treningu i zastosowań samoobrony, praktykowana współcześnie przez miliony osób na całym świecie z powodów fenomenalnych efektów prozdrowotnych i uspokajających. Techniki ćwiczeń Tai Chi są łagodnymi formami harmonijnej, zrównoważonej i spokojnej pracy nad sobą, które otwierają szerokie możliwości samorozwoju. Korzyści zdrowotne wynikające z regularnych i spokojnych ćwiczeń Tai Chi są udowodnione naukowo. Poprzez wprowadzanie zrównoważonych postaw ciała, oddechu i umysłu Tai Chi ma głębokie walory zdrowotne i wzmacniające organizm, zauważalne zarówno na płaszczyźnie fizycznej, jak i psychicznej.

    Pozytywne efekty praktyki Tai Chi pomagają:
  • - przywrócić zdrowie,
  • - przedłużyć życie,
  • - zwiększyć bezpieczeństwo,
  • - są kluczem do uzyskania wewnętrznego spokoju i źródłem siły w codziennych, jak i skrajnych sytuacjach życiowych lub zawodowych.

Pilates - zdrowy kregosłup

Chcesz uwolnić ból z pleców i wzmocnić całe ciało ?
Pilates – zdrowy kręgosłup, to dynamiczne zajęcia wzmacniające całe ciało (mięśnie grzbietu, brzuch, pośladki, nogi) ze szczególnym naciskiem na kręgosłup.

    Korzyści:
  • - poprawa postawy,
  • - wzmocnienie głębokich parti mięśniowych,
  • - uelastycznienie ciała,
  • - lepsze samopoczucie,
  • - poprawa wyglądu sylwetki.

Ćwiczenia dla wszystkich bez względu na wiek, czy staż treningowy. Zajęcia rozpoczynają się od rozgrzewki, następnie przechodzimy do ćwiczeń w pozycji pionowej lub na macie z wykorzystaniem piłek ovoball, bloków drewnianych, rolerów lub taśm, zakończone rozciąganiem i krótkim relaksem.

Joga KIDS

Zajęcia jogi dla dzieci łączące klasyczną jogę (z wykorzystaniem wszystkich pomocy jak bloki, wałki, paski, drabinki) z air jogą ( z wykorzystaniem chust podwieszonych pod sufitem). Świadomość ciała, prawidłowa postawa, rozciąganie i wzmacnianie, ròwnowaga, koncentracja, skupienie i relaks przeplatane różnymi zabawami grupowymi z wiedzą o ciele i emocjach.

Tai Chi KIDS

To wyjątkowe zajęcia ogólnorozwojowe na bazie zasad zawartych w filozofii Tai Chi Chuan.

    Zajęcia opierają się na:
  • - rozwoju ogólnej sprawności fizycznej poprawiającej gibkość, koordynację, siłę, równowagę i radość spokojnego, głębokiego oddychania,
  • - sztuce bezpiecznego padania, czyli nawyku odruchowej ochrony siebie,
  • - integracji, współdziałaniem i funkcjonowaniem w grupie,
  • - nauce skupiania i relaksowania się technikami Tai Chi
  • - nauce zachowania i rozwijania się z pomocą zasad zawartych w filozofii.

Mama +

Zajęcia dla mamusiek ze swoimi maluchami ( do 18 miesięcy) lub brzuszkami na bazie jogi. Ćwiczenia wzmacniająco, rozciągające w interakcji z maluchem przy kojącej muzyce emocje. Zajęcia z wykorzystaniem pomocy naszej bogato wyposażonej sali w tym chust. Jesteś w ciąży? Gratulacje a teraz do dzieła! Na maraton w postaci porodu czas zacząć się przygotowywać. Wszystkie mamy po 12 tyg. ciąży również zapraszam na zajęcia.